Car feedbacks



Automobilių atsiliepimai. Ruošiesi pirkti automobilį, bet nori sužinoti apie jį daugiau? Ieškokite skelbimų atsiliepimų žemiau sąraše.

Feedbacks count: (21)

BMW 320d sedanas 2006 m.

Nusipirkau šį automobilį ir džiaugiuosi juo. Važiuoja gerai, nedidėlės kuro sanaufos. Jei ieškote automobilio šeimai, tai galbūt šis variantas ne jums. Gan kietoka pakaba, bet jei patinka sportiniai automobiliai, tai Jums patiks.. Jei 2.0l pirksit, tai pirkit tik 120 kw, nes turėsit mažiau bėdų. Nes 130 kw. turi bėdą dėl grandinės. Ieškokite atsakingai, nes toks automobilisi labai mėgstamas jaunimo, todėl reikia gerai paieškoti, kad rasti gerą variantą. Jei paklaustų ar pirkčiau vėl tokį automobilį - tikrai taip!

Gerai valdosi, traukia gerai, nedaug suvartoja degalų, surinkimo kokybė gera.

Gan kieta pakaba, mažai vietos gale, priekyje neperdaugiausiai vietos, taip pat trūksta vietų kur daiktus pasidėti

Mercedes-Benz w203 2001 m.

Uzburiantis automobilis, erdvus. Trauka gera, viskas kokybiska, aparatura gera, peciukas super.Problemos su elektronika. Taisymas nera labai brangus.

Vaziuoja, kaip S klase, kokyba, kaina ir isvaizda.

Elektronika.

BMW 740i 1996 m.

SIlpnoka priekine vaziuokle, daznai reika keisti apatines svirtis su sarnyrais. Nestabili elektronika. Variklis ir automatine pavaru deze , veikia puikiai. Problemos su spidometro pikseliais. Smagi masina, jei turi uz ka ja remontuoti.

Erdvus, galingas, patogus, issiskiriantis.

Silpna vaziuokle , elektronika.

BMW 550i 2008 m.

Rimtesniais gedimais nesusiduriau,neveikai tik distronicas, bet bmw meistrai sake, kad cia ju liga ir reikia kalibruoti.

Galia, isvaizda.

Kuras.

BMW 328i 180kw 2013 m.

Neblogas, visapuiskas automobilis, daugiau vietos, nei senesniuose 3 klases modeliuose. Salono medziagos kokybiskos, garso izoliacija nebloga, bet zemesne nei tu paciu metu aukstesnes klases modeliuose. Automobilis komfortiskas, net su R18 ratlankiais.Trauka pakankamai ispudinga.

Geras galios/ekonomijos santykis, erdvus, papildoma iranga prideda daug vertes.

Silpna garso izoliacija, kaina, brangios dalys.

BMW 330 135kw 2002 m.

Islaikymas nera brangus, jeigu myli ir priziuri.

Patikimas, manevrus, galingas, kuro sanaudos, interjero kokybe,

Komfortas.

Volkswagen Golf 6 TDI 2008 m.

Vazineju beveik metus ir keiciau tepalus su filtru. Nusipirkes pakeiciau dirzus, tepalus. Masina labai ekonimiska, taupantiems geras variantas.

Ekonomiskas, nebrangus remontuoti, patikimas.

Nera.

Volkswagen Passat 2003 m.

Komfortiskas, lengvai valdomas, stabilus, patikimas. Netikekit mitais, kad Passatas prastas automobilis.

Erdvus salonas, Grazus dizainas, Ekonomiskas ir patikimas variklis, Komfortiskas.

Garsus variklis, Neinformatyvus vairo mechanizmas, didelios kuro sanaudos.

BMW X5 E70 2007 m.

Automobilį pirkau 2016 metais, mokėjau 12k eurų, per visa eksplotacijos laikotarpį išleidau apie 1k eurų. rimtu gedimu nebuvo, bet ir maži gėdimai šiai mašinai kainuoja ganetinai daug.

Gražus dizainas, daug vietos salone ir bagažinėje, gali drąsiai užvažiuoti ant bardiūro.

Morališkai pasenęs automobilio vidus.

AUDI A6 2.4l 121 kW benzinas/dujos sedanas 2004 m.

Tautos pamėgtą karitą nusipirkau 2009 metai. Mokėjau 1100 eurų. Prieš perkant patikrinau keliuose servizuose. ( Tai yra būtina perkant tokia mašiną ) Ypatingų defektų neužfiksuota. Sužavėjo minkšta pakaba, garso įranga, vidaus medžiagų kokybė. Labai patogus dalykas yra porankis. Borto kompiuterio ekranėlio rodmenys išskydę , čia jau jų liga, ypač mašinai pašilus. Mieste jokio komforto, tai ilgų distancijų automobilis, sunku manevruoti, posūkiuose elgiasi, kaip laivas, tačiau išlėkus į trasą , visi anksčiau vardinti minusai nubalnkstą. Labai gera garso izoliacija , motoras dirba tyliai, gali sau tykiai, garsų neblaškomas, mąstyti apie bųties trapumą Ypač, eigu lėki ant 180. Bagažinėje talpos paknaka.

Variklio darbas, gabaritai, komfortas, garso izoliacija, medžiagų kokybė , eksplotavimo kaštai.

Važiuoklė , manevravimas mieste, priklausymas pilkai masei.

Audi A6 C4 avant 1997 m.

Garso izoliacija visai neboga. interjeras ganetinai grazus, salonas ir bagazine labai talpi, galima rasti gana neblogos komplektacijos.(VISKAS LYGINAMA KAIP AUTO NUO 1992iki 1996)

Komfortas, gera garso izoliacija , minkšta važiuoklė.

Nepatikimas, nestabilus kelyje.

VW Golf 5 1.9TDI 77kw 2005 m.

Įsigijau prieš 7mėn. ir per juos keičiau pagrindinį diržą su guoliukaism įtempėją, vandens pompą , vsa tai su darbu kainavo 190e. Žinoma keičiau ir tepalus, su visais filtrais kuriu bendra kaina 70e. Ir tai buvo visos išlaidos. Trumpai apie auto, esu beveik 2m ūgio ir vietos tikrai pakanka. Sedėsena tikrai patogi. Pačios apdailos detalės atrodo kokybiškos, niekas salone nebarška. Originali audio aparatūra groją švariai ir kokybiškai. Auto manevringas, bei pakankamai komfortiškas. Kuro sąnaudos , realios pas mane važinėjant Vilniaus mieste apie 8l, o užmiestį 6l. Rekomenduoju šį auto.

Viskas aprašyme.

Viskas paminėta aprašyme.

VW GOLF MK4 1.9 TDI 96 KW 2003 m. 2003 m.

Žinoma ruošdamasis auto pirkimui daug skaičiau apie dažniausiai pasitaikančius jų trūkumus, ligas, tačiau jau iš anksto žinojau, kad noriu nesurūdijusio varianto parvežto iš užsienio (lietuvoje išlaikytų gerų variantų paprasčiausiai nėra) ir kuris nebūtų lėtapedis bei ne prasčiausios komplektacijos pvz. irkliniais langų pakėlimo mechanizmais. Auto buvo parvaryta iš Prancūzijos, prabėgus 300 k. su serviso knygele, klimato kontrole, esp sistema, 4 elektr, langais ir be rūdžių. Auto trauka bei salono tvarka man paliko didžiulį įspūdi ir likau taip sužavėtas, kad prieš pirkdamas jos į servisą nevežiau,o pasiklioviau savo žiniomis ir perikupo "geru" žodžiu. Mano džiaugsmas ir gera nuotaika greitai išgaravo kai po savaites paaiškėjo, kad smagratis stipriai barška, o pakaboje išsidėveję priekinių šakių galiniai sailentblokai (golfų tipinė liga) bei galinės kaladėlės tuoj stabdys stūmokliukais. Servise sužinojau, kad pakeisti pakabos dalis kainuos apie 80 eurų su darbu ( santykinai pigu) . Sankabos remontas kaštavo 500 eurų su darbu, nes dėjau vienos masės naują smagratį, diskatorių, diską bei išmynimo guolį, žinoma galėjau restauruoti smagrati apie 200 eurų komplektas, tačiau meistrai patikino, kad kelių metų bėgyje smagratis vėl pradės barškėti,o tada laukia vėl ta pati skaudi procedura - vėl imti greičių dėžę ir remontuoti.

Geras kainos ir kokybės santykis, galia, patikimumas, mažas nuvertėjimas, santykinai pigus remontas.

Traškancios plastmasės salone, dažnai perdegancios lemputės, kieta važiuoklė, mažai vietos gale sėdintiems,

Volkswagen Golf 3 1,9 TDI 1997 m.

Rinkoje yra gan pigus automobilis, detalės kainuoja nedaug, kuro sąnaudos dyzelinio variklio labai žemos - 5-6l 100km.

Nebrangios detalės , mažos kuro sąnaudos, patvarūs 1.9 tdi varikliai.

Labai puną dugnas. Einant laikui, pradeda gesti labai daug detalių, pvz: vairo kolonėlė , oro vėjelis, stabdžiai. Prie -25 reikėtu pašildyti variklį.

Opel Zafira A 2,2 DTI 2004 2004 m.

Alyvą ir filtrus keičiu kas 10000 km. Važinėju įvairiais režimais (ne tik pensininko), EGR ir kt. problemų kol kas nebuvo. Vidutinės mišrios kuro sąnaudos - 6,8 l/100 km. O dabar apie sunkų stabdžių pedalą. Po daugiau kaip pusmečio servise vis tiek surado, kad kiaura stabdžių stiprintuvo pūslė. Ją pakeitus viskas tapo OK.

Man labai patogu, nes turiu problemų su nugara. Geras 2,2 92 kW variklis, puiki trauka, nėra labai rajus. Klusni ant kelio. Žodžiu, patogus šeimininis vienatūris. Aukšta sėdėsena.

Žemas priekis. Gana daug smulkių gedimų ,

Volvo S80 2,5 turbo benzinas automatas 2011 m 2011 m.

Valdymas yra šiek tiek prastesnis nei vokiškų automobilių, čia net nėra ko ginčytis, tačiau jei atsižvelgiate į jų principą, tai nesukelia nusivylimo. Patogiai įsitaisyti galima bet kurioje automobilio vietoje: priekinio keleivio sėdynę galima reguliuoti įvairiomis padėtimis. Gera garso izoliacija leidžia tyliai važiuoti ne tik mieste, bet ir autostradoje, kai greitis yra didesnis nei 160 km / h (ir net nėra noro važiuoti greičiau tokiu automobiliu, nors suprantate, kad dar tai ne visas greitis, o turi dar nemažai rezervo).

Patogus salonas, gerai veikia kruizo kontrolė.

Nėra kuro kamščio laikiklio.

Audi A4 8E 2006 m.

Geras automobilis.

Mažos kuro sąnaudos po mestą , o autostradoj pasaka. Kėbulas pradės rūdyt, jeigu tvarkingai neprižiūrėsi. Važiuoklė patikima.

Mažai vietos salone, bet nėra didelis trūkumas. Važiuoklė aliuminine, jei netvarkingai važinėsit , pradės byrėti.

Audi A6 C5 3.0 Quattro, 2002m. 2002 m.

Smagus automobilis tiek mieste, tiek vaziuojant i kaima. Reikalaja islaidu remontui, sutvarkius tiesiog ledas.

Didlis pravažumas

Rūdėja arkos

Audi A4 B8 2008 105 kw 2012 m.

Surinkimo kokybe super, medziagos tik is geriausiu detaliu, matosi kokybe isedus. Vaziavau autostrada 110km autopilotu i Vilniu ir po ji pravaziavau 721 km nustebau, kad uzpyliau tik 35 litrus tai vidutines gavosi 5 litrai. Turiu automobili virs 2 metu i ji dar neikisau jokiu papildomu pinigu remontui, pyliau kura it keiciau tepalus tik. Patarimai perkantiems, nepagailekit uz auto sumoketi daugiau, nes jei nusipirksit lavona tai i ji daugiau sukisit. Skupi moka dvigubai. Pries perkant paklauskit ar buvo kazkada keista tepalo siurblio asele, nes buna ju nepakeicia niekas su pagr dirzu, nes tingi ir daug darbo ten, reik lupti karteri, servizai patingi ta padaryt. Patarciau geriau imti mechana nei automata mazesnes islaidos remontui. 2.0 labai patikimi varikliai ir remontas nera brangus toks kaip 3.0.

Ekonomiskas, jauciasi prabanga, lengvai valdomas.

Nera.

Audi A6, 3.2l Benzinas, S-line, Quattro 2004 m.

Esu laimingiausias zmogus zemeje su situo automobiliu, tikrai nereli svajoniu masina. Kaip ir su visom masinom reikia gerai istikrinti pries perkant, bet siaip jau antras mano A6 tai esu labai patenkintas o ir trecia mano masina irgi tikrai bus AUDI!

Garso izoliacija, erdvus , stabilus.

Megsta kura

1
2
»
We using cookies on this site. By agreeing, click on the „Agree“ button or navigate further. Agree