Į pradžią

Auto naujienos

BMW paleidžia į prekybą naują visureigį

2009-07-14 15:36

BMW X1BMW tęsia savo tradicijas ir toliau gali pasigirti įvairių dydžių bei konfigūracijų automobiliais. Šiandien Jums galime pristatyti patį mažiausią „parketininką“ – BMW X1. Dabar ši kompanija, turėdama keturis modelius, pažymėtus „X“ indeksu, visureigių šeima pasivijo patį Mercedes-Benz.

BMW X1

BMW X1

BMW X1

BMW X1

BMW X1

BMW X1

BMW X1

Susidaro įspūdis, kad naujojo visureigio dizainas yra „surinktas“ iš įspūdingų modelių elementų, o pirmiausia – iš krosoverių X3, X5, X6 bei neseniai pristatytos penktosios GT serijos. Tačiau jei atidžiau apžiūrėtume X1 kėbulą, bendrų modelio panašumų su vyresniais kolegomis rasti nepavyks. Šioje naujovėje išlaikytas korporatyvinis kompanijos stilius – apstu kreivų ir įmantrių linijų, įlenkimų ir gilių reljefų. Sudėtinga plastika pabrėžia aukštas vokiečių kompanijos galimybes. Priekinė dalis – tiksli prototipo BMW Concept X1, kuris 2008 metais buvo pristatytas Paryžiaus autosalone, kopija. O štai galo dizainas kitoks – žymiai pakeista galinė optika.

Naujutelaičio automobilio dizainas tradiciškai prabangus, toks, kad net šiuolaikinio BMW X3 savininkai sprogs iš pavydo jį pamatę. BMW X1 yra trumpesnis už ankstesnįjį X3 modelį vos 112 mm – jo ilgis siekia 4457 mm. Taip pat X1 siauresnis 60 mm ir daug žemesnis – net 140 milimetrais. Ateityje BMW planuoja sukurti naują – stambesnę X3 kartą, skiriant jai vietą per patį viduriuką tarp X5 ir X1.

Priekinė X1 panelė yra griežtai suskirstyta į keturis aukštus. Viršutinį centrinės konsolės segmentą užima didelis displėjus, kuriame atsispindi visų automobilio sistemų valdymo interfeisas. BMW kaip ir anksčiau nenaudoja sensorinio valdymo monitoriaus, pirmenybę teikdama valdymui sistemos iDrive pagalba. Kitą aukštą užima salono ventiliacinė sistema. Truputį žemiau įmontuotas klimato ir magnetolos valdymo blokas. Tiesa, iš šviesaus salono taip ir knieti išimti šią juodos plastmasės masę, kad panelė būtų vientisa ir lengva. Pačioje apačioje yra rūkymo blokas. Malonu, kad BMW nepamiršta savo įpročio sukurti automobilyje sportišką aplinką – centrinė konsolė nedaug nukreipta į vairuotoją, taip, kaip ir BMW Z4 modelyje bei naujojoje 7-oje serijoje. Tikimės, kad kompanija ir ateityje tęs savo gerąsias tradicijas. Priešais vairuotojo akis – milžiniškas prietaisų skydelis su tradiciškai lakonišku apvaliu spidometru bei tachometru.

X1 pagrindas – išbaigta 3-iosios BMW serijos platforma su xDrive sistema. Galima išvardinti keletą bazinių modifikacijų – tai benzininis xDrive18i ir dyzelinis xDrive18d. Vėliau greičiausiai seks masiškiausia modifikacija: 177 a. g. dviejų litrų dyzelis xDrive20d, sugebantis išvystyti „šimtuką“ per 8,4 sekundės, o kuro sąnaudos sieks tik 5,8 l šimtui kilometrų. Tai puikus kompromisas tarp „tikrojo“ BMW ir vidutinio europietiško vairuotojo, skaičiuojančio savo pinigus. Taip pat tarp galingojo 240 a. g. xDrive23d modifikacijų turėtų būti ir benzininė xDrive28i, galinti išvystyti maksimalų 230 km/val. greitį.

Taip pat BMW X1 turės ir sDrive užvedimo variantą, varomą galiniais ratais.

BMW X1 Europos prekyboje pasirodys iškart po savo pasaulinio debiuto Frankfurto salone rugsėjo mėnesį. Šiaurės Amerikoje jį galima bus įsigyti apie 2010-uosius. Na o į Lietuvą savo naujoves BMW kompanija pristato gana greitai, todėl čia naująjį modelį tikėtina pamatyti jau šiais metais.

 

 

Komentarai (6)
Vardas: El. paštas:
Nepildykite šio lauko:
← atgal