Automobilių atsiliepimai
Automobilių atsiliepimai. Ruošiesi pirkti automobilį, bet nori sužinoti apie jį daugiau? Ieškokite skelbimų atsiliepimų žemiau sąraše.
Atsiliepimų kiekis: (27)
+37066970461позваните мне пожалуйста очень заинтересован в вашем автомобиле не могу к вам дозвонится Paskambinkite man, labai domiuosi jūsų automobiliu, negaliu pas jus atvykti
Хороший
Нету
Zmones visai pabludo, uz b4 rudziu gabala 1200eur Kur b5 daud tvarkingesni po 7-800eur vaiksta
Mazos kuro sanaudos
Nespesi tvarkyt
Kaip toks mazas varikliukas, tai jam galios kaip ir pakanka. Traukiantis aki, isvaizdus. multimedijai tikrai visai graziai padaryta, bazines komplektacijos manau pakanka eiliniam vairuotojui. Sedynes patogios, ilgoje kelioneje nepasivargsta. Bet daugiau kaip ir pliusai baigiasi. Elektronika tikrai pasta. Multimedija stringa, uzsikrauna labai letai. Deze lyg irgi lagina. Reikia atsargiai, nes automobilis zemas, tai reikia pardkuotis atsargiai, nes bordiurai labai blogai siam automobiliui.
visai malonu vairuoti
greiciu deze ir elektronika, bet cia gal tik man
Su V8 varikliu, tai didelis ir labai prabangus džipas. Atkeliavo pas mane iš Amerikos 2008 m. buvo daužtas - atkalė. Turėjau problemų, bet bendrai vertinu, kad automobilis tikrai geras.
Galingas, gražus, patogus
Kai genda, tai jau pakainuoja
Tikrai rekomenduoju šį automobilį. Labai praktiškas ir šeimyninis automobilis, kuris tiks tipinei lietuviškai šeimai. Dar nei kart nenuvylė - esu labai patenkintas. Važiuoja puikiai, trauka gera, labai ekonomiška, remontas - nebrangus. 110 kW/ 150 AG tikrai pakankamai tokiam automobiliui.
Ekonomiška, talpi, kokybiška, manevringa, universali
Kaip ir nepastebėjau
Mašina pagaminta prieš 10 metų - 2010m. eksplotuoju du metus. Mašina buvo daužta ir suremontuota. Variklis silpniausias - 63kW. Variklis silpnas, bet atitinkamai padarytos trumpos pavaros, tai jėgos važiuojant užtenka. Reakcija į gazo paspaudimą - puiki. Garso izoliacija gera. Pakaba kieta, tai aš galvojau, kad bus geresnis valdymas. Automobilyje daug elektros, tad tikrai jautiesi gerai.
Patikimumas, garso izoliacija
Kieta, jautrus vairas
Ieškojau automobilio, kurį norėčiau vairuoti kiekvieną dieną ir pagaliau ta diena išaušo, tai Lexus RX 400h, gaila, kad anksčiau jo nenusipirkau. Tiesiog automobilis kelyje plaukia, toks minkštas, kaip, kad sedėtum namie ant sofos - patogumas neišpasakytas. Patinka ramiai važinėti, tad jis man - kaip tik. Jei ieškai sportiško, tai ieškok kito, šis yra atsipalaidavimui automobilis. Kuro sąnaudos apie 9 litrus, važiuojant ramiai.
Komfortiškas, galingas, patogus, patikimas, puiki garso aparatūra
Gan sunkus automobilis
Tikejausi geresnio automobio, bet pakliuvo nujotas 2006 m. benzinas. Remontui išleidau daug pinigų. Turėjau pusę metų ir pardaviau, nes per brangu išlaikyti. Patogus, gražus, gerai traukia, valdymas gera, standi pakaba (jaučiasi sportiškas).
Dizainas, valdymas, trauka, išlaikantis kainą
Tepaluojasi variklis, problemos su grandinėm, pakaba daznai tenka remontuoti
Pats automobilis yra gražus, labai vertinamas jaunimo ir kitų sporto automobilių entuziastų ir maloniai valdomas, klausosi vairuotojo. 3.0 l., 160 kw pačipuotas variklis traukia puikiai, tiems kas mėgsta jėgą - patiks. Vietos salone tikrai užtektinai, bagažinė didelė. Remonto kainos didelės, o remontuoti teko nemažai, nes sugedo greičių dėžė (remontas 850€) aišku kiekviename automobilyje toks remontas daug kainuos, pradėjo barškėti vairo kalonėlė na ir kiti gedimai. Tačiau tai nepadaro automobilio blogu, tiesiog nupirkau prastą variantą, pats kaltas. Rida yra 318k. km., tačiau panašu, kad buvo sukta rida. Tad prieš perkant, atidžiai apžiūrėkit, nes tokie automobiliai buna labai nuvaikyti. Tačiau radus gerą variantą - liksite patenkinti.
Dinamiškas, sportiškas ir patikimas variklis
Dažni automobilio gedimai, nes nupirkau nuvaikytą.
Automobili turiu jau 3 metus. Per šį laikotarpį supratau, kad mašina yra tikrai smagi. Garso izoliacija tikrai gera. Važiuoklė taip pat minkšta, malonu važiuoti, aišku remontas ne iš pigiųjų. Vykau į ilgą kelionę - jokių problemų. Maniškė pilniausios komplektacijos, tad viskas kaip ir gerai. Mechaninė greičių dėžė. Paspaudi akseleratoriaus pedalą - ji ir važiuoja, labai patenkintas. Kuro sanaudos priklauso nuo vairavimo stiliaus. Mieste suvartoja apie 8-10 litrų, užmiestyje važiuojant 110km/h apie 6 litrai sanaudos. Man patinka šio modelio dizainas. Tikrai gan modernus ir šiomis dienomis, aišku, tai yra skonio reikalas.
Talpus universalas, konfortiska, gera izoliacija, kokybiskas interjeras, tokiam varikliui kaip ir taupus,
Megsta rudyti arkos ir danktis, eksplotacijos kastai
Turiu 2007 m. 2,4 benzinas/dujos 125 kw. Rida: 450 tūkst. ,o salonas puikiai išsilaikęs. Oda sveika, niekas nebarška,nekliba, kokybiška. 200 tūkst. jau pravažiavau su dujomis ir jokių problemų. Motoras per 10 000 suvartoja apie litrą tepalo. Dėžė mechaninė. Ratai R17. Turėjau įvairių automobilių 10-15 metų senumo, šis atrodo pats patikimiausias ir maloniausias.Puikus ilgose kelionėse, patogios sėdynės.
Surinkimo kokybė, komfortas, garso izoliacija
Mažai vietos gale
Pirkau automobilį su 850 000 rida. Jau realiai tūrėtų suktis antras ratas, o jis vis dar važiuoja. Pakaba kokybiška, jei prižiūrėsi, stabili kelyje, pakankamai minkštos priekinėse sėdynės (po sėdynėmis yra spyruoklės), gale kiečiau. Per 4 eksplotavimo metus nieko rimto: keičiau tepalus, pakabą kas pusę metų, pakaitinimo žvakes keičiau ir akumą. Jei ne korozija, būtų vienas geriausių automobilių.
Ekonomiškas automobilis, manevringas, talpus, patikimas
Korozija
Po e46 nuspirkau BMW e90. Tai skirtumas buvo labai didelis. Galingesnis variklis, grazesnis kebulas ir salonas, issprestos vaziuokles bedos. Isties labai smagus auto vairuoti tiek mieste, tiek greitkeliuose. Mano auto buvo su N47 318 d 105 kw varikliu. Pirma ziema pasikeiciau akumuliatoriu. Pasikeiciau pakaitinimo rele, zvakes. Nuvaziavus 70000 km prasidejo keisti variklio garsai. Patikrinau keliuose servisuose, tada Krastoj. Sako deja, bet teks keisti variklio grandines. N47 varikliai turi grandiniu defekta. Kai jau pasigirsta grandines susidevejimo garsai variklio skyriuje - geriau keisti kuo greiciau, antraip laukia kapitalinis remontas ar variklio keitimas. Teko keisti smargrati ir sankaba, nes pradejo dunkseti pavaru dezej. Keiciau i restuoruota smagrati ir sankabos komplekta. Per 4 metu eksplotacijos vaziuokles jokiu remontu nebuvo, tik galiniu amortizatoriu pakeitimas. Rekomenduoju pirkti tokį automobilį
Nuostabus valdymas, geri stabdžiai, mažos kuro sanaudos, interjero kokybė
N47 varikliai turi defektus dėl grandinės trūkių
Nusipirkau šį automobilį ir džiaugiuosi juo. Važiuoja gerai, nedidėlės kuro sanaufos. Jei ieškote automobilio šeimai, tai galbūt šis variantas ne jums. Gan kietoka pakaba, bet jei patinka sportiniai automobiliai, tai Jums patiks.. Jei 2.0l pirksit, tai pirkit tik 120 kw, nes turėsit mažiau bėdų. Nes 130 kw. turi bėdą dėl grandinės. Ieškokite atsakingai, nes toks automobilisi labai mėgstamas jaunimo, todėl reikia gerai paieškoti, kad rasti gerą variantą. Jei paklaustų ar pirkčiau vėl tokį automobilį - tikrai taip!
Gerai valdosi, traukia gerai, nedaug suvartoja degalų, surinkimo kokybė gera.
Gan kieta pakaba, mažai vietos gale, priekyje neperdaugiausiai vietos, taip pat trūksta vietų kur daiktus pasidėti
Uzburiantis automobilis, erdvus. Trauka gera, viskas kokybiska, aparatura gera, peciukas super.Problemos su elektronika. Taisymas nera labai brangus.
Vaziuoja, kaip S klase, kokyba, kaina ir isvaizda.
Elektronika.
SIlpnoka priekine vaziuokle, daznai reika keisti apatines svirtis su sarnyrais. Nestabili elektronika. Variklis ir automatine pavaru deze , veikia puikiai. Problemos su spidometro pikseliais. Smagi masina, jei turi uz ka ja remontuoti.
Erdvus, galingas, patogus, issiskiriantis.
Silpna vaziuokle , elektronika.
Rimtesniais gedimais nesusiduriau,neveikai tik distronicas, bet bmw meistrai sake, kad cia ju liga ir reikia kalibruoti.
Galia, isvaizda.
Kuras.
Neblogas, visapuiskas automobilis, daugiau vietos, nei senesniuose 3 klases modeliuose. Salono medziagos kokybiskos, garso izoliacija nebloga, bet zemesne nei tu paciu metu aukstesnes klases modeliuose. Automobilis komfortiskas, net su R18 ratlankiais.Trauka pakankamai ispudinga.
Geras galios/ekonomijos santykis, erdvus, papildoma iranga prideda daug vertes.
Silpna garso izoliacija, kaina, brangios dalys.
Islaikymas nera brangus, jeigu myli ir priziuri.
Patikimas, manevrus, galingas, kuro sanaudos, interjero kokybe,
Komfortas.
Vazineju beveik metus ir keiciau tepalus su filtru. Nusipirkes pakeiciau dirzus, tepalus. Masina labai ekonimiska, taupantiems geras variantas.
Ekonomiskas, nebrangus remontuoti, patikimas.
Nera.