RS vėl pasirodė. Po keturių metų pertraukos Ford kompanija į rinką išleidžia Focus RS modelį. 300 AG, pavojingas vizualiai, gerus techninius duomenis turintis Focus tampa vienu geidžiamiausių šio meto automobilių.
Ford legendos sugrįžimas

Liepos 22 dieną reikėtų kalendoriuje pasibraukti raudona spalva: tuomet Ford Londono tarptautiniame Motor Show pirmą kartą pristatys naują Focus RS. Komandos direktorius Jost Capito paėmė dviejų su puse litrų turbo penkių cilindrų Focus ST variklį, pakeitė naujais cilindrais su viršuje esančiais grioveliais, įdėjo geresnės kokybės vožtuvus. Rezultatas: 300 AG. 410 Nm sukimosi momentu atitenka priekiniams ratams, todėl Ford įmontavo taupymo diferencialą, kad galėtų visą galią sutelkti ties 19 colių 235/35 padangoms.
100 km/h greitį pasiekt turėtų per šešias sekundes. Vizualiai RS panašus į WRC-Focus: apvalus priekis, išpūstos arkos, aušintuvai, esantys ant variklio gaubtuvo, tamsūs Xenon veidrodėliai išduoda sportinį stilių. Automobilio priekis susideda iš dviejų stogo šono spoilerių, taip vadinamas Venturi-tunelis integruoja abiejose pusėse difuzorių ir išmetimo vamzdžius.