Metų pradžioje “Renault” pristatė pirmąjį visais keturiais ratais varomą visureigį savo modelių gamoje – „Koloes“.
Pirmasis „Renault“ visureigis - „Koleos“

Kompaktiškas „Koleos“ yra 4,52 m ilgio ir 1,85 m pločio. Automobiliui tvirtumo įspūdį suteikia ne tik didelė provėža (206 mm benzininėje versijoje ir 188 mm dyzelinėje) ir dugno sutvirtinimai, bet ir savitos kėbulo linijos. „Koleos“ gali įveikti 27 laipsnių ir leistis nuo 31 laipsnio įkalnių.
„MacPherson“ tipo priekinė pakaba ir visiškai nepriklausoma galinė pakaba iš „Nissan X-Trail“ garantuoja važiavimo patogumą ir stabilumą įvairiose situacijose. Amortizatoriai ir spyruoklės buvo sureguliuotos taip, kad atitiktų specifinius „Koleos“ parametrus ir padėtų išlaikyti balansą tarp vairavimo tikslumo ir važiavimo patogumo.
„Koleos“ siūlomi su 3 skirtingais varikliais. 2.0 dCi Euro4 dyzelinis variklis siūlomas 110 kW (150 AG) ir 127 kW (175 AG) modifikacijų. Šis variklis jau montuojamas į „Mégane“, „Nissan Qashqai“ bei naująjį „X-Trail“ ir pasižymi naujausiomis technologijomis, įskaitant pjezoelektrinius purškiklius, „common-rail“ 1600 barų degalų įpurškimą, vandeniu aušinamą kintamos geometrijos turbiną ir periodinės regeneracijos dalelių filtrą. 110 kW 2.0 dCi versija siūloma su 6 pavarų mechanine arba automatine greičių dėže. „Koleos“ taip pat bus siūlomas su 2,5 litrų Nissan TR25 varikliu, pasižyminčiu 126kW (170 AG) galia ir 226 Nm sukimo momentu.
Europos rinkoje naujokas pasirodė jau 2008 m. birželio mėn., o 2009 m. jį galės įsigyti 40 šalių gyventojai 5 žemynuose.